ESCOLA SANT MARC 17-18

ESCOLA SANT MARC 17-18

dijous, 21 de gener del 2010

Volem fer un programa de ràdio


A l'escola volem preparar un programa de ràdio.
Necessitem la vostra col·laboració.
Ens voleu ajudar a triar un nom ben maco per la nostra ràdio?
Voleu dedicar una de les cançons que s'emetin a una persona estimada?
Si ens voleu ajudar escriviu un comentari.
Totes les vostres idees les tindrem en compte, i amb una mica de sort sentireu com li dediquem una cançó a la persona que més estimeu.
Amb la revista de l'escola, "Xafarders esclafats", us informarem de com, on i quan podreu sentir el programa que farem.
Esperem els vostres comentaris.

10 comentaris:

Unknown ha dit...

nom de la ràdio podria ser ràdio bassacs o ràdio sant marc i vull dedicar una cançó als meus cosins Unai i Nora de part de l'oriol rodriguez valls.

aina ha dit...

jo crec que el nom del programa de radio s'hauria de dir radio sant marc i vull dedicar una canço amb tots els meus amics i amigues.

Unknown ha dit...

La ràdio es podria dir Ona Sant Marc. Voldria dedicar a tots els que formem part de l'escola una cançó, si fos possible, " Llença't" de
Lax'n'busto.

Anònim ha dit...

Hola som el Marc, el Franc, l'Andrea C. i l'Eva. Ens agradaria que el nom de la radio fos Sant Marc FM. Volem dedicar una cançó a les nostres famílies.

Anònim ha dit...

Hola som l'Anna, la Sara i en Youssef,
La ràdio es podria dir Ràdio Cal Bassacs. Volem dedicar una cançó a tots els i les mestres de l'escola

Anònim ha dit...

Hola! Som l'Abril i l'Andrea Y. La ràdio de l'escola es podria dir Ràdio de l'Escola o Ràdio SM. L'Andrea li vol dedicar una cançó als seus cosins i l'Abril al Biel.

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Montse i vull dedicar la canço "Boix per tu" de Sau, al Xavi, el Cesc i el Joan.

Unknown ha dit...

jo crec que el programa de radio s'huria de dir radio sant marc i m'agradaria dedicar'l-hi una canço a als meus amics i amigues si fos possible la canço Deuce de KISS

Anònim ha dit...

l'equip de guionistes de la radio vol dedicar una cançó al Domènec "camins".

kevinm ha dit...

SI VOLEU DEDICAR UNA CANÇO ALGU MEU DE DIR QUINA LI VILEU DEDICAR SI NO JO NO HO PUC SABER

PETONS!!!!